vállalati komplex infokommunikációs fejlesztése

Fejlesztésünk célja: kiépíteni egy korszerű vállalati folyamatmenedzsmentet támogató informatikai alkalmazásokat, amely a versenyképességünket
és jövedelemtermelésünket növeli.

Költségtételek:
- Vállalati CRM, értékesítés terület,
- Gyártási terület,
- Kontrolling és döntéstámogatás,
- Beszerzési terület,
- Logisztikai terület,
- Pénzügyi, számviteli terület,
- Elektronikus iratkezelés.

Mobil technikát használó rendszer: szükségességük azért fontos, mert nem rendelkezünk jelenleg vállalati folyamatmenedzsmenttel,

Az új rendszer pedig alkalmas lesz a következőkre:
- Az értékesítés és beszerzés kezeli a különféle, időszakosan érvényes árlistákat, kiadott és ajánlatok nyilvántartását, későbbi feldolgozását/kiértékelését.
- A gyártás ütemezésekor lehetőségünk van tetszőleges munkafolyamat elindítására, a felhasznált alapanyag és beépülő cikkek automatikus könyvelésére.
- A főkönyv, folyószámla, bank, pénztár, cash-flow és kontrolling funkciókat – teljes mértékben integrálva az ERP rendszer adataival és folyamataival.

Tanácsadási költségek: a rendszer bevezetéséhez szükséges tanácsadási munkamennyiséget fedezik.
Hardverek:
- Fujitsu TX 1310M1 központi szerver,
- Sony 10,1'' Sony Xperia Z4,Wepoy CR 130 tablet,Shenzhen H901 intelligens adatgyűjtő .
Ezek a hardver eszközök a szükséges konfigurációs környezet kialakítását szolgálják.

Műszaki-szakmai eredmények:
- Üzemi eredmény növekedés mértéke..
- A bevezetett vállalati folyamatmenedzsment modulok száma: 6 db.
A megvalósított tevékenységek lévén a hatékonyságot és a kapacitást kívánjuk növelni, a termékeink minőségét javítani.

A projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés) 2019.07.31.
A projekt azonosító száma GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00246